Att bo hos oss

Vårt främsta mål är att du som hyresgäst alltid ska känna dig trygg och väl omhändertagen. Din lägenhet ska vara hel, välskött och anpassad efter ett modernt liv. På den här sidan hittar du svar på de flesta frågor kring hur det är att bo hos oss. En del saker tycker du säkert är självklara, andra är kanske nya. Trevlig läsning.

Felanmälan

Om du har upptäckt något fel i din lägenhet, ditt hus eller kvarter, måste du anmäla det till oss. Tänk på att du måste vara inloggad på Mina Sidor för att göra en felanmälan.

Jourtelefon

Har du ett akut bekymmer eller skada? Strömavbrott? Vattenläcka? Kontakta oss omgående. Efter arbetstid ringer du vårt journummer.

Dagtid : 0418-569 00
Jourtelefon: 0418-569 20

Inflyttning & utflyttning

Viktig info när du flyttar in.
Eller ut.

Tryggt & säkert

Hos oss är tryggheten alltid i fokus.

Källsortering

Så sorterar du rätt!

Skyddsrum

Var finns närmaste skyddsrum?

TV, internet, hemförsäkring, autogiro, e-faktura

Bra att veta!

Förnya ditt hem

Vad kan jag göra själv?

Så tar du hand om din lägenhet

Tipsen du inte kan vara utan.