openai-domain-verification=dv-PD6wQT7g1ghoitpQbIsZ345T

Felanmälan

OBS! Du måste vara inloggad på ”Mina sidor” för att göra en felanmälan!

Om du upptäcker fel eller brister i din lägenhet är det viktigt att du gör en felanmälan till oss. Enklast gör du det genom att gå till ”Mina sidor” – och gör det där. Klicka på ”Skapa felanmälan” och följ instruktionerna bara.

Du kan också ringa till vår telefonväxel på 0418-569 00 för att göra felanmälan där.

 

Vid akuta fall

Som t.ex. vattenläckage eller strömavbrott – är det viktigt att du kontaktar oss direkt på telefon 0418-569 00. Efter arbetstid, alltså 17.00, ringer du vår jour på 0418-569 20.

 

Viktigt att komma ihåg!

När du gör felanmälan får du gärna berätta för oss om vi får gå in i din lägenhet med reservnyckel. Lämna också ditt telefonnummer om vi skulle behöva kontakta dig. Och du, vänta inte med att anmäla felet, det kan orsaka en ännu värre skada. En sådan kan innebära att du får betala för reparationen.

Gör din felanmälan på ”Mina sidor”. Glöm inte att du måste vara inloggad för att kunna göra en felanmälan.