Felanmälan

Vårt främsta mål är att du som hyresgäst alltid ska känna dig trygg och väl omhändertagen. Din lägenhet ska vara hel, välskött och anpassad efter ett modernt liv. På den här sidan hittar du svar på de flesta frågor kring hur det är att bo hos oss. En del saker tycker du säkert är självklara, andra är kanske nya. Trevlig läsning.

Så här gör du en felanmälan

OBS! Du måste vara inloggad på ”Mina sidor” för att göra en felanmälan!

Om du upptäcker fel eller brister i din lägenhet är det viktigt att du gör en felanmälan till oss. Enklast gör du det genom att gå till ”Mina sidor” – och gör det där. Klicka på ”Skapa felanmälan” och följ instruktionerna bara.

.

Vid akuta fall

Som t.ex. vattenläckage eller strömavbrott – är det viktigt att du kontaktar oss direkt på telefon 0418-569 00. Efter arbetstid, alltså 17.00, ringer du vår jour på 0418-569 20.

Viktigt att komma ihåg!

När du gör felanmälan får du gärna berätta för oss om vi får gå in i din lägenhet med reservnyckel. Lämna också ditt telefonnummer om vi skulle behöva kontakta dig.

Och du, vänta inte med att anmäla felet, det kan orsaka en ännu värre skada. En sådan kan innebära att du får betala för reparationen.

Gör din felanmälan på ”Mina sidor”. Glöm inte att du måste vara inloggad för att kunna göra en felanmälan.

Jourtelefon

Har du ett akut bekymmer eller skada? Strömavbrott? Vattenläcka? Kontakta oss omgående. Efter arbetstid ringer du vårt journummer.

Dagtid : 0418-569 00
Jourtelefon: 0418-569 20