Frågor? Chatta med mig!

Hur anmäler jag fel i lägenheten?

 

Om du upptäcker fel eller brister i din lägenhet är det nödvändigt att du gör felanmälan till oss så fort som möjligt. Det kan du göra på flera olika sätt: Gå in på www.landskronahem.se och logga in på ”Mina sidor”. Lägg en lapp i din bovärds röda brevlåda. Ring eller besök bovärden. Info om var och när du når din bovärd hittar du på anslagstavlan i din trappuppgång eller annat gemensamt utrymme.

Om du inte får tag i bovärden under denna tid ringer du vårt huvudkontor, 0418-569 00.

Vid akuta fall – som vattenläckage eller strömavbrott – ringer du dagtid vårt huvudkontor, 0418-569 00, efter arbetstid ringer du vår jour på 0418-569 20. När du gör felanmälan får du gärna berätta för oss om det är okej att vi går in i din lägenhet med vår reservnyckel. Lämna också ditt telefonnummer ifall vi skulle behöva kontakta dig. 

Förresten, vänta aldrig med att anmäla felet, det kan orsaka en ännu värre skada. En sådan kan innebära att du får betala för reparationen. Så anmäl direkt!