Uppdaterad information om coronaviruset (Covid-19)

22 juni, 2021

Landskronahem följer händelseutvecklingen av coronapandemin. För att minska smittspridningen har Landskronahem beslutat om följande tillfälliga åtgärder:

Vi tar endast emot bokade besök på Landskronahems huvudkontor och på våra områdeskontor. Vid akuta ärenden – kontakta kundservice på 0418-56900.

Om du behöver hjälp med reparation i din lägenhet vill vi att du uppger om du eller någon annan som vistas i lägenheten har snuva, hosta, feber eller andra förkylningssymptom. Det gäller även vid lindriga symptom. OBS – till följd av den ökade smittspridningen och för att undvika onödig kontakt, förbehåller vi oss rätten att bedöma om din felanmälan är mer akut eller om den kan åtgärdas vid senare tillfälle. Vi kommer också att be dig vistas i ett annat rum om det är möjligt för att undvika onödig kontakt.

Vi inför tillfälligt stopp i möjligheten att göra fondbeställningar som ett led i att minska smittspridningen. Detta gäller tills vidare.

För att skydda våra hyresgäster och medarbetare genomförs inga lägenhetsvisningar. Landskronahem visar en ledig lägenhet med hjälp av foto. Detta gäller tills vidare.

Kom ihåg att många ärenden går utmärkt att lösa via telefon, mejl eller på Mina Sidor.

Om du till följd av den pågående krisen har fått ekonomiska problem och har svårt att betala hyran eller oroar dig för kommande månaders hyresbetalning, kontakta vår hyresavdelning via e-post: info@landskronahem.se

Tack för er förståelse!

Med vänliga hälsningar
Landskronahem