Frågor? Chatta med mig!

Coronarestriktionerna lättar – så här gör vi på Landskronahem

 

Coronarestriktionerna i samhället har lättat och vi kan börja återgå till en mer normal verksamhet igen. Vi fortsätter att vara försiktiga och följa Folkhälsomyndighetens allmänna rekommendationer. Våra medarbetare fortsätter att vara noggranna med handhygienen och stannar hemma vid sjukdomssymtom. Nedan kan du läsa om vad som gäller hos oss framöver.

Detta gäller från och med 18 oktober 2021

Besöka vårt Huvudkontor
Vi öppnar upp för bokade besök – du som kund får en besökstid som passar dig och du slipper vänta på din tur när du besöker oss.
Följande dagar går att boka:
Onsdag, torsdag kl 10.00-12.00
Tisdag kl 16.00-17.30

Om du fått din fondbeställning godkänd behöver du alltid boka ditt besök i förväg. Om du är sjuk ber vi dig att inte besöka oss, samt avboka. Tänk på att många ärenden går att lösa digitalt på Mina Sidor eller via mejl och telefon.

Felanmälan och väntetider
Det kan hända att våra väntetider är lite längre än vanligt då vi har högre belastning. Tack för din förståelse!

Frågor angående din hyra?
Om du har frågor angående din hyra så kan du kontakta vår hyresavdelning via e-post: hyran@landskronahem.se eller ringa 0418-569 00 under telefontid för Hyra.

Frågor angående lägenhet?
Om du har frågor gällande din intresseanmälan, lägenhet så kan du kontakta vår kundtjänst via e-post: lagenheten@landskronahem.se eller ringa 0418-569 00 under telefontid för Lägenhet.

Telefontider hittar du under Kontakt på vår hemsida.
Välkomna!